20 mag 2013

IV Tavascà

Perfils, el del Diumenge passat va ser el llarg. Diumenge passat vaig pendre part de la IV Tavascà, una marxa btt de llarga distància. Si bé la intenció és centrar-se en l'asfalt, el fet de poder gaudir des del Gener de la Orbea Alma fa que tingui temptacions des del camp de la btt. Així que em vaig inscriure a la prova de btt, tot esperant que el recorregut no fós massa exigent tècnicament. I força tècnic que va ser, tant en trams de pujada com en els descensos, si bé van ser en aquests trams on vaig gaudir més ja que en els altres vaig patir un poc massa. Al final 4h31' per 78km +2000, en un recorregut amb molta aigua i molt ben portat per l'organització de la marxa, si bé la senyalització en un tram puntual es pot millorar.
Profiles, last Sunday I rode the long one. Last Sunday I could ride La Tavascà mtb marathon. Althought, I've planned to be focused in road cycling I have mtb temptations since I got the Orbea Alma. At the end I get registered on the mtb marathon granfondo with the hope to not find a very technical parcours. However, the parcours was quite technical but I felt better on the technical downhills than in the technical climbs. At the end 4h31' 78k +2000  for  parcours with quite wet and muddy tracks and designed by an organization that made a great job.

Nessun commento: