22 set 2013

Durant Setembre

 Passejant durant la tarda de Diumenge. Durant el Setembre tardes i dies de mtb, Dissabte passat vaig passar-me per la Copa Catalana Internacional xc a Castellolí. Cursa de Dissabte tarda per un circuit molt exigent que sense ser molt tècnic tenia trams que exigien gran destresa. Servidor hi va apareixer en cos però no en esperit ni en capacitat física. Molt lluny del que esperava, mai vaig arribar a entrar en cursa, em vaig limitar a donar voltes al circuit fins que vaig ser doblat i la cursa va finalitzat. Almenys vaig treure cap per a completar la cursa i ara pensant en l'última cita del campionat a Barcelona.
Having a ride during Sunday afternoon. I've been spending several hours in mtb rides. Last Saturday I raced in the Castellolí race of Copa Catalana XC champ. I was on the start line, but I never was able to compete, poor performance of myself but I could complete the race finishing at 1 lap of the winner. Althought my performance was poor I could complete the race, now I shoudl think in the next race on Barcelona

Nessun commento: