14 lug 2008

Mas ciclismo en el sofa que sobre el sillin



Dias de familia en casa e despedidas . El Domingo visita a Fiesole con diluvio incluido, i mañana toca visita a Lucca. Hoy Juan vuelve a Lugo, gran miembro de la peña cule de Florencia XD! Un buen motivo para visitar Santiago de Compostela.

A todo eso, la bici con cuentagotas, Sabado ; una horita con el calor sofocante de la tarde, Ayer y hoy el mismo circuito con una mejor temperatura y apretantdo en las subidas. La circuito elegido, el Giro de Monteloro que permite exprimirte en su subida. 1h30 ayer y hoy también 1h33 (hoy alargando un poco la subida). Saludos!


Hoy dia de deporte de sofa, viendo la etapa pirenaica del tour... Grande Schleck!!! a ver si le quita a Cadel Evans el maillot Jaune.

1 commento:

Trueno ha detto...

lo q son les coses, amb lo "fàcil" q ho tenia en Frank per aguantar al ritme dels Sauniers i vestirse de groc, pero li van fallar les forces en els ultims kms, ja es mala sort.

ja he reservat al bitllet pel viatge amb bus a Italia. Aniré amb la companyia catalana ALSA, q desde l'Estació del Nord de Barcelona té busos amb parada a Verona(camí de Venècia), aleshores agafaré al tren i ja només faltarà 1 hora i mtja per arribar a Trento. Allà em recollirant!
Altrajecte amb bus serà de 20 hores i mtja i m'ha costat 206 euros, sta bé de preu

salutacions!!!